מרפאה לטיפולים אסתטיים חייבת להתנהל היטב, בייחוד בכל הנוגע לפעולה הבסיסית והפשוטה של זימון וניהול התורים מול לקוחותיה. אז כיצד אפשר לתת לכך מענה במרפאה שלכם? באילו כלים ותוכנות אתם משתמשים לשם כך ובכלל עבור ניהול המרפאה? אם אתם לא מרוצים מהפתרון הנוכחי או שאין לכם עדיין פתרון מסודר לנושא זה, כדאי לכם להכיר את מערכת זימון התורים של תפנית.
כל מה שאתם צריכים בפתרון אחד
מרפאה העוסקת בתחום הטיפולים האסתטיים עוסקת למעשה בפרטים הקטנים של המראה של לקוחותיה. היא גם עוסקת בתמונה הכללית של ניהול האינטראקציה מולם על כל היבטיה, כמו ניהול פרטי הלקוחות או ניהול תיאום התורים הנקבעים עבורם. תפנית היא מערכת ERP (או Enterprise Resource Planning), אשר עשויה לתת לכך מענה מצוין. באמצעות ניצול היכולות של תוכנה זו, אפשר לקבל מענה מרוכז וגם יסודי לכל הדרוש בניהול המרפאה.
ניהול תורים בקלות
תפנית מאפשרת לנהל תורים במרפאה באופן הטוב והנוח ביותר. זה אומר בין השאר ריכוז של כל המידע על התורים באופן ברור להתמצאות מהירה, שליחת התראות למטופלים לקראת המועד של תור קרוב ואף אופטימיזציה של זימונים באמצעות מערכת אילוצים מתקדמת.
ERP וגישת המודולים
ERP היא סוג של מערכות מחשוב שעסקים משתמשים בהן זה שנים רבות. זוהי תוכנה גדולה יחסית, אשר נועדה לנהל היבטים שונים של פעילות העסק. כלומר, במקום אוסף תוכנות שכל אחת מהן מטפלת בנושא מסוים בנפרד, מערכת ERP בנויה מראש לטפל בהכול כמעט. המידע העסקי לסוגיו ותהליכי העבודה השונים – הכול מרוכז במערכת אחת. עם זאת, המערכת עצמה בנויה באופן פנימי כאוסף של מודולים. לדוגמה, יש במערכת מודול של ניהול תורים, אשר נותן מענה מתקדם ככל האפשר לנושא נקודתי וחשוב זה, והיא גם מאפשרת לספק מודולים אשר מטפלים בכל שאר הפעילויות הדרושות למרפאות ולעסקים בכלל, כולל פעילויות גנריות כגון ניהול כספי. כל המודולים עובדים במסגרת ממשק משתמש אחד, אשר מאפשר להשתמש במערכת באופן נוח ואחיד, שהוא גם הפשוט והיעיל ביותר.
היתרון המיוחד – התאמה למגזר
היבט שימושי וחשוב נוסף של מערכות ERP הוא היכולת להתאים אותן לצורכי העסק באופן המתקדם ביותר. בדרך כלל כל עסק מתחיל להשתמש במערכת גנרית מסוג ERP ואז מתאים אותה לצרכיו הספציפיים ולמגזר שבו הוא פועל. זהו תהליך העשוי להיות מורכב ואפילו ממושך ויקר. מערכת תפנית מגיעה מראש עם היתרון המיוחד שהיא מותאמת מראש למגזרים עסקיים שונים, כגון המגזר הרפואי במקרה הזה. זה אומר שאתם מקבלים מראש התאמה מיטבית למגזר שלכם ברמה הגבוהה ביותר, המאפשרת לכם לנהל את המרפאה שלכם בקלות, ביעילות ובנוחות מרבית.
החברה שמאחורי הפתרון
יתרון נוסף של תפנית הוא שהיא מוצר מפתח של חברת הטכנולוגיה הבולטת מטריקס. מטריקס היא שם ידוע מאוד ומוערך בשוק הישראלי, והיא שעומדת מאחורי מערכת תפנית ומפתחת אותה כבר יותר משני עשורים. לאורך תקופה זו וגם כיום, המערכת מקבלת עדכונים מתמידים ושיפורים שונים כדי לספק לכל הלקוחות את הפתרון הטוב ביותר שאפשר לקבל. כמובן, היא גם תואמת לכל הדרוש מבחינת החוק הישראלי והשפה העברית.
לסיכום
באפשרותכם לנהל את כל הדרוש לכם במרפאה באמצעות כלי איכותי באמת – נסו את תפנית של חברת מטריקס והזניקו באמצעותה קדימה את תפקוד המרפאה שלכם.