רוצה יותר לייקים באינסטגרם ? הנוסחה פשוטה!

 

כיום אנשים פרטיים לצד שלל עסקים מבינים שאם הם מבקשים לשווק דבר מה, עומד לרשותם כלי עזר מדהים – הרשת הדיגיטלית שבין היתר מציעה את האינסטגרם, אותו יישום חינמי שמאפשר לשתף מגוון סרטונים קצרים ותמונות, אחריהם ניתן לעקוב דרך פוסט פנימי, אך גם דרך רשתות חברתיות נוספות, כגון טוויטר, פייסבוק ופליקר. אי לכך ככול שיש יותר עוקבים, כך המוצר (או השירות שמבקשים לפרסם) תופס יותר תהודה. עם זאת, כיצד אפשר להגדיל את מספר העוקבים? פשוט מאוד, באמצעות הגדלת כמות הלייקים, כאשר על מנת להגדיל את כמות הלייקים קיימים מספר טיפים יעילים שגם אתם מוזמנים ליישם.

 

נצלו את אפקט העדר

רוצים יותר לייקים באינסטגרם? בוודאי תשמחו לדעת שכיום ניתן לקנות לייקים. קניית לייקים באינסטגרם מאפשרת להגדיל באופן מידי את כמות העוקבים, וזאת כי ברגע שאנשים רואים שיש הרבה לייקים, הם ישר מסיקים שמדובר בבית עסק איכותי ובמוצר מרתק, ועל כן הגירוי שנוצר בעקבות הכמות הגדולה של הלייקים עושה את העבודה, משמע יותר אנשים הופכים להיות עוקבים והתפוצה גדלה, כך שהמטרה מתחילה להדביק פערים – יותר לקוחות פוטנציאליים מגלים עניין, עוקבים אחר הפוסטים ומגיבים עם לייק משלהם.

 

שימוש באקססוריז

ממש כפי שביום יום אנו משקיעים בהופעה החיצונית, כך גם כאשר מצלמים תמונה שמבקשים לפרסם באינסטגרם רצוי להשקיע, וזאת כי תמונות שכוללות אביזרים ותוספות קטנות הופכות את סך התמונה להרבה יותר מרשימה. מכאן שגם אם רק רוצים לפרסם נעל הליכה, מוטב להוסיף צמיד לרגל, קעקוע מלאכותי, לשלב תיק מתאים, לחבוש כובע מחמיא וכדומה. ככול שהתמונה תכיל יותר פרטים, כך העין תתעכב יותר על מכלול התוצאה ובסופו של דבר הרצון להשאיר תגובה בצורת לייק יהיה הרבה יותר גדול.

 

עיצוב תמונות

כיום כל אדם עם מכשיר נייד חכם יכול באמצעות כמה לחיצות להפוך תמונה בינונית לתמונה סופר מרשימה, מעניינת ואף מרתקת, וזאת כי כיום כבר אין צורך להתמקצע בתוכנות עיצוב מתקדמות (כגון פוטושופ) על מנת לחדד צבעים, לגזור רקעים, להוסיף "מדבקות", או לשחק עם ניגודיות וגוונים, אלא כיום גם מכשיר נייד יחסית פשוט עושה את העבודה. אי לכך, לפני שמעלים תמונה לפיד, השקיעו עוד דקה בסידור התמונה ורק אז תפרסמו. מדוע? ככול שהתמונות ישמרו על רף אחיד של איכות, כך העוקבים יותר יתרשמו, משמע יותר יפרגנו ויעניקו לייק.

 

עיצוב הפיד

פיד שנראה איכותי, מסודר וחשוב מכל עקבי, הנו פיד שמושך תשומת לב ומוביל להשארת לייק גדול, ועל כן טוב לדעת שכיום קיימות מגוון אפליקציות ייעודיות שמסייעות ליצור שפה אחידה בין התמונות, ולו באמצעות משחק עם פילטרים. מכאן ברגע שמוצאים את הנוסחה הרצויה, יש ליישם אותה על כל אחת מהתמונות. כיצד עושים זאת? מוצאים אפליקציה נוחה לעבודה (למשל VSCO) ומחליטים איזו רמת בהירות מועדפת, איזה פילטר רצוי, מהי הניגודיות האופטימלית, מהי הטמפרטורה המחמיאה ביותר וכדומה.

 

תחשבו מחוץ לקופסה

לאחר שהשקעתם באקססוריז, פרטי לבוש, העמדה, פילטרים ואף רכשתם לייקים, נציין שתמיד יש מקום למצוא את הערך המוסף, כאשר פה ראוי לשקול להרים תחרות, לתפור מבצע, לשתף כיצד נראה יום העבודה מאחורי הקלעים, לצלם את המוצר המדובר במצבים קיצוניים, לצלם סרטונים קצרים בנושא, לבקש מאנשים לשתף חוויה אישית קונקרטית, לעצב שבוע שמתמקד בצבע מסוים (בהתאם לקונספט) וכדומה. מכאן שרק צריך לקבל החלטה ולהתחיל. לאחר מכן חשוב להקפיד, לתחזק וכל הזמן לבחון מה ניתן לשפר. בהצלחה!

השארת תגובה